guccii.blogg.se

Skolan...

Publicerad 2015-08-22 23:55:00 i Dagbok,

Hejsan på er! 
Skolan drog igång nu den 19:e agusti för min del och det är riktigt jobbigt! Jag har ju precis börjat 9:an nu och det är så tufft och sån jätte hård press nu inför gymnasiet som är nästa år och allting! Sen kommer ju alla nationella prov som verkligen är allt typ! Vill bara bli liten och gå på dagis nu känner jag, för skolan tar seriöst all min energi...💤 Har redan fått en massa läxor och en massa tuffa planeringar med prov, tester, redovisningar, inlämningsuppgifter, projekt, asså verkligen allt! Men men det är bara att gilla läget och köra!😉 Så tog en paus från pluggandet nu en lördagkväll genom att skriva detta blogginlägget men ska fortsätta lite till nu innan jag somnar.. hehe💤😁. xoxo Mikaela💋
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela