guccii.blogg.se

Min vecka

Publicerad 2015-08-07 09:50:00 i Dagbok,

Hejhej hörni! nu så tänkte jag göra min vecka så let´s go.
 
Måndag: idag vaknade jag 9.30. En halvtimme efter att jag vaknat skrev jag 1 blogginlägg.En stund senare  åt jag frukost, träffade en kompis, åt nudlar  och hoppade på studsmattan. När klockan var någonstans mellan 21.00 - 22.00 gick jag och la mig.😴 ps. (Min kompis ska sova här inatt).
 
Tisdag
Just idag  vaknade vi runt 8.30 eftersom vi skulle ta tåget till a6. Efter att vi hade gått upp så åt vi frukost ... Sen så gjorde vi oss i ordning. En stund senare skjutsade min styvpappa oss til Skillingaryd för att ta tåget till Jönköping efter att vi kom hem gick hon hem en stund. Men jag gick tillbaka till henne en timme senare, då  gick vi ner och badade (det var faktiskt varmare än jag trodde 😮). Sen stack var och för sig hem till sig och duchade och gick sen ner till skogen där vi plockade blåbär🍇. När klockan var ca 22.10 gick jag och la mig.
 
Onsdag:  idag vaknade jag 8.30, åt frukost och träffade samma kompis. Vi cycklade och ner på en annan bad plats för att bada ... det var iskallt😁😤. Sen åt jag lunch  och satt vid datorn en i några timmar, sen åt vi middag.
Efter det kollade jag några youtube- klipp och sen gick jag och la mig och sov.
 
Torsdag: Idag vaknade jag 10.20 sen kollade jag faktisk på PLL🙌🏽 😍 sååå spännande i slutet ju!?
 Efter det åt jag en toast till frukost.Sen plockade jag lite blåbär som vi i familjen åt med glass och maränger, det var hur gott som helst.Sen kollade jag på datorn en timme åt middag osv. Sen kollade vi på film. Senare gick jag och la mig.
 
Fredag: Idag har jag inga direkt planer för idag men i så fall i let you know 😉 Men på Lördag åker jag till min moster i Göteborg det blir sjukt kul! 
 
 
 
xoxo Nicolina💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela